zaterdag 1 augustus 2009

Haul uit Essen

ik, mijn zusje en mijn moeder gaan twee keer per jaar naar Duitsland om te shoppen. dat doen we al heel lang en het is altijd supergezellig! het mooiste is nog, dat veel verzorgingsproducten zoals shampoo, douchegel en bijvoorbeeld labello's veel goedkoper zijn dan in Nederland. soms scheelt het wel de helft! dit jaar heb ik ook weel lekker veel geshopt. aan het einde van de dag had ik gewoon pijn in mn armen van het sjouwen met die zware tassen! de eerste stop was Müller, een heel groot warenhuis waar ik altijd body dingetjes insla.
dit jaar heb ik vooral veel douchegels en deo's gekocht.
haha, ik hou van deo!!
maar ik heb ook een lekkere handcreme en
de bodycocoon van garnier gekocht. dat is trouwens echt een MEGA fles!
en dit allemaal heeft minder dan €20 gekost!!

next stop, MAC counter! wat een mooie counter was dat, heel groot en heel schoon. en een leuke bijkomstigheid, ze hadden de Baby Bloom Collectie al! ik heb meteen een Suntint meegenomen, ( review komt heel snel) de andere kleurtjes koop ik voor mijn verjaardag :) ik heb ook de skinsalve gekocht. die was in Nederland helemaal uitverkocht maar hier hadden ze 'm nog. dat was niet het enige dat ze nog hadden, ze hadden zo goed als DE HELE HELLO KITTY COLLECTIE nog!! hoe is dat mogelijk!?! daarvan heb ik de TLC's en een lipstick gekocht.

ik heb veel meer uitgegeven dan ik in gedachten had, maar ik ben er superblij mee en vooral mijn MAC productjes vind ik echt de moeite waard! :)


6 opmerkingen:

  1. OMG *jaloerss!* die hello kitty dingetjes! zo leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, ik was zo verbaasd dat ze nog zo veel van HK hadden!!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WHAT! nog steeds HK spulletjes!! Lucky you! Jammer dat Duitsland niet om de hoek is anders ging ik gelijk ff langs :P En die spullen allemaal voor zo weinig geld, niet normaal!

    Ben benieuwd naar je review over de suntint! Hier komen ze pas volgende week uit. Heb veel gemengde reacties gelezen op internet, niet altijd even goed. Dus ben benieuwd wat jij er van vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de suntint is heel anders dan ik verwacht had, maar ik vind m wel fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The hello Kitty collection is so cute, right!?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh HK! Ik wil Tippy & Nice To Be Nice nog.. jammer dat Duitsland niet om de hoek is hahah!

    BeantwoordenVerwijderen