zaterdag 1 augustus 2009

Baby Bloom Suntints

eigenlijk komen ze pas over een week uit, maar ik heb er gister in Duitsland al een kunnen kopen, een Suntint uit de Baby Bloom collectie! ik heb de kleur Moist Plum gekozen, gewoon omdat ik van paars hou :)
de verpakking vind ik heel lief, een klein tubbetje, echt heel schattig.
ik had verwacht dat deze balsem heel zacht en vloeibaar zou zijn. nou, dat is neit zo. het is een stroperige, stugge gloss die erg kleeft. het was even wennen omdat ik totaal iets anders verwachtte, maar nu ik eraan gewend ben vind ik het wel fijn! het spulletje blijft lang zitten en wanneer ie eraf is voelen je lippen zo zacht aan!
er zit praktisch geen geur aan, misschien alleen de standaard MAC-lipproducten-geur, maar dan wel heel subtiel.

de swatch op mijn hand ziet er erg paars uit, maar op mn mond zie je daar eigenlijk helemaal niets van. alleen een subtiel glansje.

de substantie van de suntint is dus totaal anders dan ik van tevoren had verwacht, maar het is toch zeker de moeite waard om er eentje aan te schaffen!





2 opmerkingen: