donderdag 30 juli 2009

Favorieten van Juli

het is is alweer eind juli en dat betekent, tijd voor een nieuwe Favorieten v/d Maand! ik vind het altijd erg moeilijk om te kiezen maar ik heb toch mijn favoriete producten eruit kunnen pikken.

als eerste deze schattig buideltjes van de H&M.
ze zijn superhandig voor in je tas. je kunt er van alles in doen, make-up, je sleutels of bijvoorbeeld je telefoon, mp3 speler of gewoon losse munten en andere rommeltjes die altijd door je tas slingeren. erg handig!

mijn favoriete beautyproducten van deze maand zijn:
  • Gosh nagellak in Frou Frou - een hele mooie, sparkly, nude kleur. niet te opvallend maar toch aanwezig en hij blijft nog lang zitten ook!
  • HEMA handcreme - wat een koopje, hij kostte maar €1,10 en hij is zo fijn! hij maakt mijn handen heel zacht, hij trekt snel in en ruikt hemels.
  • MAC lippencel in Subculture - ik wilde deze lipliner al heel lang omdat ik er zo veel over hoorde. nu ik 'm heb snap ik waarom iedereen zo enthousiast was. je kunt 'm bij ELK ander lipproduct dragen en hij blijft lang zitten
  • Gosh On Stage lip jam - ik heb deze gloss al heel lang, maar ik blijf er steeds naar terug grijpen. de kleine, blauwe glittertjes geven de gloss iets speciaals en hij is daarnaast echt high-glossy!
  • Purol Bee lippenbalsem - gewoon een lekkere, allerdaagse lippenbalsem.

dit was het alweer voor juli!



2 opmerkingen:

  1. ik vind die gos lipgloss ook geweldig, echt een speciale shimmer. En zo'n tasje is leuk als portefuille denk ik voor bij het uitgaan of zijn ze daar te groot voor? ik ga morgen kijken bij de h&m

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik denk dat eht goed te doen is voor het uitgaan!

    BeantwoordenVerwijderen