woensdag 29 juli 2009

project 10 pan, maar dan anders!

op http://beautysdelight.blogspot.com/ las ik over een nieuwe versie van project 10 pan, waarbij je binnen bepaalde tijd 10 producten op moest maken. omdat ik van afwisseling hou was dit voor mij heel moeilijk. de producten die ik op wilde maken gingen me vervelen en ik hield het dus niet vol.
bij de nieuwe versie maak je 3 producten op binnen een maand. dat kan ik! dat is haalbaar voor mij! deze producten heb ik uitgezocht :

  • Loreal True Match foundation
  • Nivea Natural Beauty scrub peeling
  • Vaseline Lip Therapy rosy lips

ik vind dit echt een superleuk project en ik hoop dat het me gaat lukken om ze allemaal op te maken! aan iedereen die ook een poging waagt, heel veel succes! :D

2 opmerkingen:

  1. succes! het gaat ons lukken :d een tip: leg de vaseline op je bureau ofzo, telkens als je je iets op de pc wil gaan doen zie je het liggen en smeer ik een beetje op :) zo is mijn lipsmacker op 1,5 maand opgeraakt

    BeantwoordenVerwijderen