woensdag 29 juli 2009

opening Trekpleister

deze week is er een nieuwe Trekpleister geopend! rede genoeg om een bezoekje te brengen. het is echt een supermooie zaak geworden en het beste van alles, ze verkopen Manhattan! daar ben ik echt heel blij mee want ik vind eht een leuk en goed merk, maar ze verkochten het voorheen nergens bij mij in de buurt. ik heb meteen wat spulletjes gekocht

oogschaduwbasis in een potje,
een zwart en een wit oogpotlood.


de twee oogpotloden en de oogschaduwbasis
zonder dop/deksel

swatches!
er komt nog een review over de oogschaduwbasis. ik heb 'm nog neit echt kunnen testen maar dat ga ik vandaag doen!
de oogpotloden zijn super goed! heel veel pigment en ze zijn lekker zacht, precies wat ik fijn vind.
oogpotloden € 3,25
oogschaduwbasis € 5,95

2 opmerkingen:

  1. Leuk! bij mij hebben ze het gewoon in het kruidvat, heb je de oogschaduws van Manhattan al een geprobeerd? ik heb er 1 zwarte van en echt wat een pigmentatie voor die €4 dat het kost ofzo :o

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik twijfelde over de oogschaduws, maar als jij er zo tevreden over bent ga ik er zeker een keer eentje proberen!!
    misschien dit weekend zelfs als :P

    BeantwoordenVerwijderen