vrijdag 4 september 2009

Makekup look : Blue Brown Pigment


used
face
  • Maybelline Pure Mineral concealer
  • Essence Pure Mineral poeder
  • MAC msf Sunny By Nature

eyes

  • MAC paintpot Soft Ochre
  • MAC pigment Fairy Lite
  • MAC pigment Blue Brown
  • MAC pigment Dark Soul
  • HEMA eyeliner
  • Maybelline Lash Stiletto mascara

lips

  • helemaal niets =P

later heb ik met een wit oogpotlodd nog een lijntje net boven de zwarte eyeliner getrokken, wat er heel leuk utizag al zeg ik het zelf!

6 opmerkingen:

  1. Jij werkt echt graag met pigments he :d ik ben daar zo'n kluns mee -> fallout everywhere

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, ja ik hou van pigment!
    mmh, had ik eerst ook wel een beetje last van. het gaat hoe langer hoe beter =P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. your eyes are really pretty. they look kind of golden hazel in the pic. idk. :)

    BeantwoordenVerwijderen