maandag 31 augustus 2009

shopperdeshop

hallo allemaal!
vandaag ben ik heel even gaan shoppen (op en neer naar de etos =P)
en ik heb daar wat dingetjes gekocht waarvan ik denk dat jullie eht wel interresant vinden. helaas heb ik op dit moment geen camera om de spulletjes te fotograferen dus dat houden jullie nog van me tegoed!
als eerste heb ik een nieuwe lipstick van maybelline gekocht. gewoon mat, roze, neit echt heel bijzonder maar de verpakking was zooooo mooi!

als tweede heb ik van boursjois (schrijf je dat zo? =P) een lipliner in bijna precies de zelfde kleur! hoe is het mogelijk. de lipliner is net iets donkerder maar als je het goed in de lipstick blend, vind ik dat juist wel mooi staan =)
als laatste heb ik een rimmel nagellakje gekocht in een beetje een bruin/goud-achtige kleur. echt heel bijzonder! ik kan het niet goed uitleggen maar je begrijpt me wel als je de foto's ziet. ik zal die trouwens vanavond posten, dus stay tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten