zaterdag 15 augustus 2009

Makeup look : MSF


deze look is eigenlijk een experimentje geweest. ik wilde graag een goude kleur op mijn ooglid, en die had ik niet. in mijn MSF zat wel een hele mooie goudachtige kleur. ik heb t opgedaan en het werkt veel beter dan ik had verwacht! met een basis blijft alles de heledag waar het moet en het staat heel erg bijzonder. helaas kun je de kleur en de sparkles op de foto's niet goed zien maar het was echt heel mooi!

used


face
  • Maybelline Pure Mineral concealer
  • MAC Mineralize Skinfinisch natural
  • MAC blush Peaches
  • MAC Mineralize Skinfinish Perfect Topping

eyes

  • MAC Paintpot Soft Ochre
  • MAC Mineralize Skinfinisch Warm Blend
  • MAC Espresso eyeshadow
  • MAC Mineralize Skinfinisch Smooth Merge als highlighter
  • Maybelline Colosal Mascara

lips

  • Juicy Tube in Hiphop Apricot

4 opmerkingen:

  1. die juicytube heb ik ook :) ik wil eigenlijk jouw lipstash wel eens zien, request! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooeew, dan meot ik echt heel hard alles bij elkaar gaan zoeken...
    haha, ze liggen overal, door heel het huis! ik zal mn best voor je gaan doen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi, dankje.
    word er bijna verlegen van :)

    BeantwoordenVerwijderen