donderdag 27 augustus 2009

MAC Via Veneto Dazzleglass

alweer een tijd geleden heb ik de MAC dazzleglass in Via Veneto gekocht.
ik zal eerlijk zijn, ik vond dazzleglasses nooit zo geweldig, maar oh, wat HOU ik van deze gloss! de glinstertjes, de texture, alles eraan is perfect! hij ruikt heerlijk, zoals alle MAC lipproducten en hij blijft lang zitten. zelfs wanneer de gloss is "opgedroogd" zien je lippen er nog steeds mooi uit door de sparkles.
Via Veneto is een lila, lichtpaarse gloss met blauwe glinsters. echt helemaal iets voor mij! lila lippen zijn echt mijn verrslaving , haha!
ik kocht 'm in combinatie met Magenta lippencil, maar dat bleek toch iets te heftig om overdag te dragen. nu draag ik 'm over MAC Creme Cup lipstick, voor als ik een roze lip wil, en over BarryM Palest Lavender als ik een paarse/lila lip wil.
sinds ik deze gloss heb, heb ik 'm bijna iedere dag gedragen!
dat wil heel wat zeggen want ik vind dingen nogal snel saai worden =P







3 opmerkingen:

  1. echt iets voor jou :d en idd sinds ik 1 dazzleglass heb wil ik ook meer ze zijn zo fijn + mooi he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kleur! Ik zit te twijfelen of ik ook een dazzleglass zal halen, omdat ik niet zo van hele plakkerige gloss houd. Deze is wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen