vrijdag 14 augustus 2009

HEMA Lashes

ik had laatst voor een bepaalde look wimpers nodig, maar was een beetje blut. wat doe je als je weinig te besteden hebt maar toch iets meot hebben? juist, budgedteren! ik ben naar de HEMA gegaan en heb daar een goedkoop paar wimpertjes gekocht, ik geloof dat ze iets van €4 koste.
ik had er eigenlijk niet heel veel van verwacht, maar deze wimpers verraste me echt! wauw, wat zijn ze mooi en goed en wat blijven ze mooi in model!
deze wimpers zijn echt een aanrader! en hoe vaker je ze gebruikt, hoe "makkelijker" en hoe mooier ze worden!
alleen de lijm die je erbij krijgt is slecht. het is net kauwgom ofzo, het is niet eens bruikbaar omdat je die vieze substantie neit eens uit het tubetje krijgt. ik heb de DUO wimperlijm gebruikt, daarmee blijven je wimpers de hele dag (en avond als het moet) zitten.
hier het resultaat van de HEMA wimpers ze 3 keer gedragen te hebben:



voor de rest heb ik MAC Soft Ochre paintpot, MAC Naked pigment, MAC Texture eyeshadow en Manhattan oogpotlood gebruikt.
mijn wenkbrauwen zijn netjes dankzij de Anastaciakit die ik gewonnen heb bij de wedstrijd van Laura ( http://lvst060307.blogspot.com/ )

3 opmerkingen:

  1. leuk :D zien er heel mooi uit, welke zijn het precies? of verkopen ze maar 1 soort bij de hema?
    nog eens proficiat dat je gewonnen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankje =D
    bij de hema verkopen ze een paar soorten, hele dunne natuurlijke wimpertjes, volle wimpers en hele opvallende emt glitterband enzo. ik heb hier de volle wimpers op! ze hebben ook losse wimpers "bosjes" die zijn ook heel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi, heb je ze geknipt? Ik heb ze nl ook maar bij mij zien ze er heeel lang uit (beetje nep :( ) xx

    BeantwoordenVerwijderen