donderdag 16 juli 2009

MAC haul

vandaag ben ik met mijn moeder en zusje gaan shoppen in Rotterdam met als hoofdbestemming, MAC! ik heb minder gekocht dan ik in gedachten had omdat veel wat ik wilde al was uitverkocht. vooral van de Naked Honey collectie hadden ze nog maar weinig wat ik wilde hebben. wel jammer maar ik ga de Skin Salve nog bestellen.
wat ik wel heb gekocht:
  • MSF Sunny By Nature
  • MSF Warm Blend
  • Eyeshadow Texture
  • #131 Brush
  • Lippencil Subculture
  • Clear Lipglass

mn zusje en mn moeder mochten ook allebij wat uitkiezen. mamma koos een eyeshadow (steamy) en mn zusje koos de Queen Bee lipglass uit de naked honey collectie. misschien kan ik die producten nog een keer in een look gebruiken want zeker Steamy eyeshadow is echt zooo mooi!

daarna heb ik bij de H&M nog een leuke tas en een soort buidel-tasje op de kop getikt. ik ben echt superblij met mn aankoopjes!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten